sobota, 21 stycznia 2012

Imprezowych prezentów ciąg dalszy....

Zmiany, zmiany, zmiany....
Wróciłam do pracy, a co za tym idzie, moje dotychczasowe życie stanęło do góry nogami. próbuję się jakoś ogarnąć i to JAKOŚ wychodzi mi na razie słabo... A będzie jeszcze gorzej, bo za tydzień koniec ferii zimowych... Mimo to głowa do góry, pierś do przodu ;)

Dziś pokazywanie zaległości ciąg dalszy.
Komplet dla Julki - oczywiście - obowiązkowo księżniczkowo - wróżkowy.
Jak ja to nazywam:"zestaw startowy", czyli chustecznik
i lusterko:

 Musiał być również wykonany exploding box.


 Kolejny prezent był dla Martynki. Motyw... zaskoczę Was motywem. tym razem było on...wróżkowo - księżniczkowy :D:D:D

I exploding box  ;)


Prac "dzieciowych" mam jeszcze kilka. taki czas u mnie (już dość długo), że wciąż pojawiają się zamówienia lub okazje, by coś wykonać dla najmłodszych. Mnie to cieszy i wcale nie nudzi ;) Ale, ale...właśnie szykuje się przede mną praca poważniejsza... Jestem troszkę zestresowana, bo nie chcę tego zepsuć... Czekam na wizję ;)

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za to, że zaglądacie do mnie.
Jagodzianka.

10 komentarzy:

  1. Chustecznik i lusterko z wróżkami cudowne.Kolorowe i takie dziewczęce.Śliczne.Natomiast box kojarzył mi się tylko z prezentem weselnym,a tu proszę...Dzięki za podpowiedż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super urokliwe wszystkie prezenciki chyba sama chciałabym taki dostać jako duża księżniczka :D
    Zapraszam do mnie na zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą Ci te dziewczęce prace, wszystko jest takie urocze, słodkie (zdrowo słodkie) i we wspaniałym klimacie księżniczkowo- wróżkowym, a jak wiadomo, w pewnym wieku głównie to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to wszystko słodkie :D jak te babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziutkie, różowiutki no bajka ;) myślę, że obdarowane były uśmiechnięte od ucha do ucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności ^^ jakbym była małą dziewczynką, to też bym chciała takie prezenty dostawiać ^^.

    Niech Ci się z pracą dobrze poukłada :).
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę być taką małą księżniczka - i dostawać takie słodkie podarki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te boxy są świetne!!!!
    I jak patrzę na te prace, aż chciałabym być małą księżniczką:))) Są takie kolorowe i wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu śliczne prace i choć mam lat 30 to sama chętnie przygarnęłabym takie księżniczki :).

    Takie prace zawsze napawają optymizmem chyba przez to lubią je dzieci, które mają jeszcze tą swoją "dziecięcą naiwność" ...

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany ale kolorowo, ale te pudelka sa świetne:)

    OdpowiedzUsuń