wtorek, 6 marca 2018

{ z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: kartka świąteczna 2-2018 oraz 3-2018




Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Boszszsz, wyjdzie na to ,że ja tylko świąteczne kartki robię ;) Zostały mi jednak ostatnie minuty n wrzucenie lutowego lIftingu wyzwania na blogu ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO, więc czym prędzej wykonuję.

wybrałam kartkę Anny (Kartkowe Love), bo właśnie co rozmawiałam z koleżankami o ulubionych formatach kartek lub tych rzadko wykorzystywanych. I DL należy do tych drugich z mojej strony.




A oto pierwowzór:


Postanowiłam iść za ciosem i od razu wykonać kartkę  - lift marcowy ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO  Na początku chciałam wybrać projekt "na bogato", by coś zrobić innego, nowego, ale ...wygrała moja prostota ;)


A wzorowałam się na : 

kartka auune miniamlizm

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Madziu, Zaszalałaś ! Dopiero post przeczytałam, a ty już z gotową karteczką😀 I tak to jest taka twoja. W twoim stylu. Piękny lift. Oba piękne 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Tak mnie natchnęło, to szybko wykorzystałam tę chwilę.

      Usuń
  2. No i prostotą tu zaszalałaś! piękne skosy porobiałaś, bardzo miła dla oczu kartka i masz marzec już z głowy ;)
    A DL-ki to też nie jest mój ulubiony format niemniej zmierzyć się czasem warto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piorunem Ci poszło liftowanie a w dodatku bardzo ładne kompozycje przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe! Cudny ten domek!A ja właśnie myślę...co by tutaj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lifty! Podobają mi się kolorki tej drugiej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekny lift! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje lifty są urocze. Bardzo podobają mi się. Zimowy z domkiem super!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki,cudne zliftowane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń