wtorek, 17 kwietnia 2018

{z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: dalej wyzwaniowo...

Dzień dobry się z Państwem.

Narobiłam trochę papierowych prac i chętnie je pokażę oraz zgłoszę do różnych wyzwań. 
Pierwsza moja praca to karteczka ślubna, którą zgłaszam do wyzwania FILIGRANEK - BINGO
Ja wybrałam biały/tekturka/ cekiny,perełki. Nie jestem tylko pewna, czy tekturka musi być "tekturkowa", czy napis może być ze sklejki, tak jak mój.



Drugą kartkę z pudełkiem wysyłam na wyzwanie ART PIASKOWNICY  - URODZINOWA Z KWIATKIEM. Tym bardziej się chwalę, bo sama te bratki stworzyłam. Dlaczego właśnie one? Bo siostra mówi na swojego brata właśnie "Bratek" ;)




Kolejna praca pofrunie na wyzwanie BLOOMCRAFT - TEN DZIEŃ. Będzie to delikatna kartka komunijna, wszak to czas na tworzenie prac z okazji właśnie tego dnia ;)


wyzwanie bloomcraft

Czwartą kartkę wysyłam na wyzwanie SCRAPKOWO - KWIECIŚCIE. Zauważyłam, że kartki męskie najczęściej są ozdabiane motywami "mechanicznymi": trybikami, autami,, motorami. Uważa się kwiaty za "niemęskie". Ja mam odmienne zdanie ;)



Na dzisiaj to wszystko.
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

15 komentarzy:

  1. Saved as a favorite, I like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, ciągle zachwycam się tym, co tworzysz :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka w ślicznych kolorach;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prace, podoba mi się Twoja zabawa kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prace:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace :) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są piękne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy :) Fantastyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, szczególnie ta na nasze wyzwanie w Filigrankach ;) Dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kartki! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń