piątek, 31 grudnia 2021

{Z CYKLU} PIĄTEK POD WYZWANIEM: skrząca kartka z PAPER HEAVEN

 Witajcie!

Koniec tego roku przypieczętuję skrzącą kartką, którą przygotowałam na wyzwanie #PAPERHEAVEN. Miało się błyszczeć, brokacić i pobłyskiwać przy jednoczesnym użyciu papierów PAPER HEAVEN.  Tak też uczyniłam. Skorzystałam ze starych kolekcji "Zdążyć przed zimą", wykorzystałam urocze kamieniczki z pasków. Pergaminowe roślinki potraktowałam srebrnym embossingem. Szczerze mówiąc próbowałam powstrzymać się od dalszego skrzenia, by oczy nie zaznały oślepienia ;)

A przy okazji życzę Wam, jeśli tu jeszcze ktoś zagląda, Nowego ZDROWEGO Roku!






Do widzenia się z Państwem,
Magda Jagodzianka


3 komentarze:

  1. Przeurocza mroźna karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę w Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa zima! Cudne Ci to wyszło! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, mroźna karteczka! :)
    Urocze są te kamieniczki zamknięte w shakerze.
    Dziękuję za wspólną zabawę w Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń