poniedziałek, 22 sierpnia 2022

{z cyklu} PONIEDZIAŁEK POD WYZWANIEM: Craftuj z natury - ROŚLINY - tutorial

 Dzień dobry się z Państwem,

Jak tylko zobaczyłam ogłoszenie tego wyzwania na ART PIASKOWNICY, wiedziałam, co chcę stworzyć. Nie zamierzałam wykonać żadnej kartki, ani dekoracji w ramce czy tego typu. 

Mam swoją paterę, która służy mi  do dekoracji związanych z porami roku. Najczęściej dołączam do nich jakieś ozdoby wykonane przeze mnie. Tym razem jednak chciałam, by końcówkę lata podkreślić żywymi lub suszonymi roślinami i by to one były tą dekoracją główną. Pokusiłam się jedynie o stworzenie taga od Wooduts ozdobionego techniką decoupage poprzez użycie papieru z motywem starych grafik różnych ziół.
Nie zbrakło zatem wrotyczu, nawłoci, cykoria podróżnik, boltonia gwiaździsta, koniczyna, marchew dzika czy szałwia oraz suszona lawenda oraz owoc dzikiej róży, który mam jeszcze ze zbiorów zimowych.








Do widzenia się z Państwem
Jagodzianka


2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na dekorację. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń