wtorek, 22 grudnia 2015

{wyjątkowo we wtorek} BZDURKI SPOD KLAWIATURKI: PIECZEMY CHOINKI

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Co zrobić na firmową Wigilię? Szybka decyzja: widziałam filmik z fajnym pomysłem na choineczki z ciasta francuskiego.
Ja odpaliłam W. filmik, a On dzielnie lepił choineczki, gdy ja kończyłam malować dla Was kufry, kuferki, pudełka, półki, skrzynki i zegary. Ostatnie paczki zapakowane...

choinki
-ciasto francuskie;
-salami;
-ser żółty;
-"rozbełtane" jajko;
-oliwki;
-wykałaczki do szaszłyków..

Ciasto kroimy na paski ok. 1,5 - 2 cm. Nakładamy wzdłuż na nie również pocięte w paski salami. Następnie składamy to ciasto, tworząc kształt choinki i nabijamy na patyczki (które skracamy) i smarujemy jajkiem. Pieczemy wg przepisu podanego na opakowaniu ciasta ( no, chyba że ktoś potrafi zrobić samodzielnie ciasto francuskie, to chylę czoła!). Następnie nabijamy oliwki na górę i ser na dole ( dość duże kawałki, by były stabilne).






Tak wyglądają paczki dla Was...

...a taka przyszła dzisiaj do mnie :D


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. Super choineczki, wyglądają pysznie.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinki pierwszorzędne. W tym roku już nie ogarnę, ale w następnym pewnie ściągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł! Wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebanalny pomysł! świetne :)

    OdpowiedzUsuń