czwartek, 25 kwietnia 2019

{z cyklu} DŁUBANKI JAGODZIANKI: warsztaty świąteczne

Dzień dobry się z Państwem.
Tydzień temu odbyły się w przedszkolu warsztaty świąteczne, które miałam przyjemność prowadzić. 
Bardzo ucieszyła mnie nie tylko frekwencja ( już bałam się, że zabraknie stołów), ale kreatywność oraz zaangażowanie dorosłych. Myślę, że będą mieli piękne dekoracje, ale i też satysfakcję z własnej pracy.

Zadbałam o to, by przedmioty do dekorowania były inne niż dotychczas, by nadać świeżości i czegoś nowego na tego typu spotkaniach, dlatego też skorzystałam z oferty WOODOUTS. przyniosłam także swoje farby RENESANS, ponieważ wiem ,jak ważne jest we wszelkim malowaniu używanie produktów dobrej jakości, by otrzymać oczekiwany efekt.
A oto efekty naszej pracy.
Zacznę od Krzysia, który skorupkę zamienił w tulipana... Fantastyczny pomysł!


















Zdolnych mam rodziców i dzieci, nieprawdaż?
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka


1 komentarz:

  1. Sobie wyobrażam radość dzieci z osiągniętego efektu działań ;) <3

    OdpowiedzUsuń