środa, 17 kwietnia 2019

{ z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTART: kurak wintage

Dzień dobry się z Państwem.
Na tapet wzięłam kuraka #woodouts i dzięki farbom oraz preparatom #renesans stworzyłam takiego kuraka.

Świetnie pracuje się mi z shabby wax, który nadaje efekt postarzenia. Nakładamy najpierw farbę, na nią gdzieniegdzie ów wosk, następnie czekamy aż wyschnie i wtedy kładziemy farbę kontrastową do tej pierwszej. Po wyschnięciu ścieramy miejsca, w których nałożyłyśmy preparat. W zależności od tego, ile się nałoży wosku, takie będą przecierki. Ja daję dość dużo, by było prawdziwe zdarcie farby.
Całość potem, już ozdobioną ( u mnie widzicie szablon) zabezpieczam aksamitnym werniksem również RENESANSU.




Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

1 komentarz:

  1. Już gdzieś mi na FB przeleciał ten kurak, jest po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń