poniedziałek, 3 czerwca 2019

{z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: WIEŻA SZACHOWA

Dzień dobry się z Państwem.
dużo się działo w czasie, gdy milczałam na blogu. 
Miałam dużo pracy ,że tak powiem, intelektualnej. Podjęłam się bowiem studiów podyplomowych, których obronę miałam  tydzień temu. To był czas stresu ogromnego, ale zakończonego sukcesem. Pracę obroniłam na 5.
Teraz rozpoczynam kolejny etap w swoim życiu. Oprócz malowania w swojej pracowni, będę malowała z maluchami przedszkolnymi i nie tylko, bo zajmę się ich edukacją nie tylko pod względem plastycznym.

A dzisiaj wieża szachowa - organizer, którą jak zwykle zmalowałam w patchworki.




Do widzenia się z Państwem,
Magda Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Jagodzianko mila - wedrowalam po moim opuszczonym blogu i znalazlam wpis o twoim konkursie blogowym z...... 2011 roku - a przeciez poznalysmy sie wirtualnie wczesniej . Ach sliczne sa twoje kreacje, brawo brawo ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już tyle lat??? Nawet nie wiesz, jak bardzo wzruszają mnie takie wpisy jak Twoje. Świat się zmienia, my, wirtualna przestrzeń, a jednak wracamy do wspomnień, do dawnych znajomości, nawet jeśli nie są one zawarte w realnym świecie. Serdecznie Cię ściskam i kto wie... może będzie nam dane przytulić się naprawdę <3

      Usuń