sobota, 21 listopada 2015

{ z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: KALENDARZ ADWENTOWY. TYM RAZEM CHOINKA

Dzień dobry się z Państwem.
Tak, szalona jestem. Stworzyłam z myślą o tych, którzy nie mają cierpliwości wycinać papiery, kleić kilka godzin domki, drugi kalendarz adwentowy - dostępny w moim sklepie:

Kto chce się jednak sam pobawić w te klocki domki, to zapraszam na stronę bloga CRAFTfun, gdzie możecie zobaczyć, jakich materiałów użyłam, albo zapraszam na warsztaty, o których pisałam TUTAJ

Tak, pracy przy nim było naprawdę dużo, ale czego nie robi się z miłości do dłubania? ;)






Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Wspaniały kalendarz, ile to pracy wymagało i precyzji. Cały czas podziwiam Twoje prace i pomysły. Są wyjątkowe. I Ty jesteś wyjątkowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i każdy detal fajnie pokazany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć i nacieszyć oczu. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja tak samo :D Przesliczne D I domek ceramiczny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny Kalendarz, wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pracochłonny,jak cudowny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno coś tak pięknego nie widziałam w tych naszych ręcznie robionych robótkach! Tyle pracy, ale warto było, bo jest co podziwiać!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł! A wykonanie cudne!

    OdpowiedzUsuń