czwartek, 18 maja 2017

BZDURKI SPOD KLAWIATURKI: ALBUM OD JADWIGI

Dzień dobry się z Państwem.
Wreszcie zrobiłam zdjęcia prezentu, który dostałam od Jadwigi Kluczyńskiej. Było to dla mnie wielkim zaskoczeniem ale i wyróżnieniem, że właśnie mnie postanowiła obdarować tak pięknym albumem, który własnoręcznie wykonała. Lubię sobie go wziąć w ręce i głaskać. wiem, że będzie zawierał zdjęcia z wyjątkowej chwili / wydarzenia. Wykonany jest z wielką precyzją i dokładnością. Jest śliczny! Ja nigdy takiego nie robiłam i nawet nie umiałabym zrobić.

Pani i Panowie proszę mi zazdrościć! ;)








Ciekawam, czy jutro... w wyjątkowym troszkę dla mnie dniu, Stefan zrobi TO. Relacja na dniach ;)

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.


2 komentarze:

  1. Jadzia robi przepiękne albumiki, sama jestem właścicielką jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń