piątek, 5 maja 2017

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: przekorne wyzwanie kwietniowe

Dzień dobry się z Państwem.
Wiem, wiem... wpadam nagle i to z takim tematem, że nie wiadomo, czy się urwałam z  nomen omen z choinki czy wyskoczyłam jak filip z konopi. A i tak się spóźniłam jakiś kwadrans :(
Pokażę zatem kartkę poza konkursem, ale na wyzwanie przygotowane przez KARTKI ŚWIĄTECZNE. Tym razem temat był przewrotny, ponieważ jako wytyczną była mapka kartki... wielkanocnej. Skupiłam się na wieńcu i 3 na nim elementach. Nie zapomniałam o swoich osobistych wytycznych: rogaczu i brokacie ;)





Do mojego kwietniowego topica 12 też się przygotowałam fotograficzne, ale nie miałam zupełnie czasu i głowy zaprezentować ... zarobiona jestem i nie wiem, kiedy się to skończy. Postaram się jednak w weekend troszkę wrzucić postów na zaś - nie praktykuję tego, ale życie weryfikuje nasze przyzwyczajenia ;)

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

7 komentarzy:

  1. Świetna karteczka :) Gwiazdki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rogaty jak zawsze na posterunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka 😃 Zrobiłam podobny wianuszek. A żabcia jeszcze przez jakiś czas działa 😃Zdążysz podrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już ją wkleiłam! bo liczy się "data stempla pocztowego" ;)) Masz dużo wytycznych, niełatwo je wypełnić ale w maju wyzwanie jest leciutkie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, podoba mi się ta tekturka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Rogaty tak uroczo sobie przystanął :)

    OdpowiedzUsuń