wtorek, 5 czerwca 2018

{ z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: wyzwaniowo ślubnie - ramkowo

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Tak, generalnie jestem lekko pokręcona na widok papierów do scrapu. Mam też wąską ale uwielbianą przez małą grupę producentów, których wytwory mnie zachwycają...

Mówię do W: Wiesz, może za dużo kupiłam tych papierów, ale mam teraz tyle zamówień,
 że są mi potrzebne.
W: I co z tego ,że tyle ich masz, jak potem żal ci je ciąć?

No zna mnie na wylot...


Ale ad rem.
Gdy zobaczyłam te papiery, aż zapiszczałam. MUSIAŁAM je kupić, a wczoraj zobaczyłam konkurs  i postanowiłam, ze koniecznie wykonam pracę do wyzwania. Miałam wreszcie wymówkę do wykonania czegoś pod natchnieniem...




Pracę zgłaszam na wyzwanie # 8 CRAFT - O - CLOCK  "ślub z ramką"

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka

2 komentarze:

  1. Śliczna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu Craft O'Clock!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka - kocham papiery tej marki, są cudne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń