czwartek, 21 czerwca 2018

{ z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: album Cats love teachers

Dzień dobry się z Państwem.
Zarobiona jestem, nie mam kiedy wszystko pokazywać, echchch... 
Ale dzisiaj pokażę Wam album dla nauczycielki,  która kocha koty. Pracowałam nad nim długo, ponieważ musiałam dopasować zdjęcia, obrazki, życzenia do kart, a przy tym umieścić wszędzie motyw kota. Użyłam m.in. papieru, który kupiłam z 7-8 lat temu we Francji  i sobie go oszczędzałam. Nawet nie wiem, co to za firma, bo mam same arkusze bez nazwy, a papier cudny kocio - psi.
Album chciałabym zgłosić na wyzwania dwa: na wyzwanie NIE-KARTKOWE - Koniec roku szkolnego




















Mam nadzieję, że nauczycielkę wzruszy taka forma podziękowania za trzy lata nauki.



Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

8 komentarzy:

  1. Wooow, piękny jest! Będzie super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, cudne koty :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super energetyczna prace :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, super pamiątka z szkolnych lat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, kolorowy album :) będzie piękną pamiątką :) Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajowe te kociska!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Martyna z DT Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album, lubię takie prace z tematem przewodnim :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu wyzwania nie-kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń