poniedziałek, 4 czerwca 2018

{z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: Caissa Folk

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Zdecydowanie za rzadko tu zaglądam, ale wciąż coś, wciąż mam do zrobienia coś na wczoraj, decyduję się na nowe  wyzwania i wciąż mam wrażenie, że czas mi ucieka...
Ale o tym kiedy indziej.

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kolejną moją wizualizację bogini szachów Caissę - tym razem w folkowym wydaniu.




Tym samym zgłaszam moją dziewuszkę na wyzwanie ART PIASKOWNICY : PRINTY FOLK


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka

5 komentarzy:

  1. Супер! Мне очень нравятся подобные работы! Красивая куколка (шахматная богиня :))) , да еще и в веночке! Спасибо за участие в задании Art-Piaskownicy! Удачи:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i sympatyczna praca, ale proszę podlinkować tylko ten wpis do naszego wyzwania, a nie cały blog. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-))) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń