poniedziałek, 28 maja 2018

{z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: jagodziankowa Caissa oraz miętowy pion

Dzień dobry się z Państwem.
Wciąż szukam najlepszej drogi do organizacji czasu mej pracy. Mam nową i zobaczymy, czy zadziała.
W międzyczasie tworzę i wreszcie wykonałam Caissę, która powinna była powstać jako pierwsza. Dalszy komentarz zbędny...




Drugi pion, który chciałam zaprezentować, powstał z innych pobudek.
Mam dzieci  i doskonale sobie zdaję sprawę z tego, jak nauczyciel/trener może mieć ogromny wpływ na rozwój pasji czy zainteresowania naszych pociech. Można stwierdzić "ale to ich praca". I to prawda. Tylko że praca może być "odbębniona", a może być też praca "zaangażowana" - to taki wkład od siebie kierowany pasją, powołaniem oraz talentem. I właśnie to zaangażowanie często chcemy podkreślić prezentem. Często wyjątkowym i jedynym, by zaakcentować tę wdzięczność.Dlatego też drobny gest, upominek wdzięczności są dla mnie piękną formą podziękowania za cały rok pracy z dzieckiem.
Myślę, że ten miętowy pion ukwiecony to piękna forma podziękowania nie tylko dla szachowego nauczyciela... 

dostępny w moim sklepie z możliwością personalizacji.





Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Twoja Jagodzianka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie te Twoje piony, Jagodzianką mnie zachwyciłaś, jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń