środa, 9 maja 2018

{z cyklu} DŁUBANKI JAGODZIANKI: listownik BEE LIKES STEAMPUNK

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
I znowu minął miesiąc, a ja nie nadążam z pisaniem publikowaniem. niczym :P
Majówka miała być czasem na nadrobienie zaległości i minęła szybciej niż przyszła.
Dzisiaj chciałabym pokazać listownik, który powstał w chwili natchnienia, tradycyjnie jako odskocznia od pracy. Steampunk w duszy mi gra. Paćkałam, mazałam, rdzewiłam, szablonowałam i taki oto efekt otrzymałam.
Chciałabym jednocześnie zgłosić tę pracę do wyzwania ART PIASKOWNICY kolory i rdza ;)






 


Do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

7 komentarzy:

  1. Fajne połaczenie kolorków, podoba mi się murek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listownik maskowy kolorowy tzn. super;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żal wkładać tam listy żeby nie zasłaniały pięknych zdobień i kolorów. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny listownik:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Listownik wyszedł imponująco - użycie masek i genialne przejścia kolorystyczne nadają mu charakter. Wspaniała praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń