poniedziałek, 23 marca 2020

{z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: puzderko "barokowe" inspiracją dla craftART

Dzień dobry się z Państwem,
nastąpił dość trudny czas dla nas wszystkich. Pomijając strach przed wirusem i jego konsekwencjami zarówno zdrowotnymi jak i gospodarczymi, dla wielu zamknięcie w czterech ścianach jest dodatkowym problemem. Ja jestem akurat z tych osób, które lubią swój dom, uwielbiają w nim przebywać a najbardziej w... pracowni. Teraz stała się ona nie tylko miejscem dłubania ale i moim "home office". Tworzę, piszę, działam, dłubię. Czasami wychylam się z mojej "nory", by z Gnomami pograć w planszówki, obejrzeć wspólnie film lub spektakl teatralny i nadzorować ich naukę. A! I jeszcze coś zjeść. Każdy wieczór zaś spędzamy z W na wspólnym oglądaniu, rozmawianiu i takie tam ;)

No ale ad rem. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pudełko, które wykonałam jako inspirację dla crafART i jednocześnie był to przedmiot przeznaczony na aukcję charytatywną. Po raz pierwszy użyłam tu figurki, które otrzymałam z proszku ceramicznego połączonego z wodą a następnie wlanego do specjalnej formy. Bardzo fajnie się po wyschnięciu maluje. Ja tu użyłam farb metalicznych RENESANSu. Świetnie kryją i pięknie się błyszczą ;)

Jak Wy sobie radzicie w tym trudnym czasie?







Do widzenia się z Państwem
Jagodzianka.


1 komentarz: