wtorek, 31 sierpnia 2010

Mój TOP TEN - I like it!

Zostałam zaproszona do zabawy przez Ssmagie. Polega ona na tym,że:

- należy napisać, kto  zaprosił do zabawy;
- wymienić 10 rzeczy, które się lubi;
- trzeba zaprosić kolejnych 10 osób i poinformować je w komentarzach o zabawie.

MÓJ TOP TEN - kolejność zupełnie przypadkowa.
1.Lubię cambozolę czosnkową, za którą dam się pokroić!
2.Lubię szum morza, bo mnie uspokaja i sprawia, że cieszę się życiem nad wyraz.
3. Lubię patrzeć na zasypiającą Jagę i całować ją, całować i całować, aż czasem słyszę od niej: "Mamo, już dość!".
4. Lubię spędzać wieczory z moim Małżem, podczas których gramy w karty albo gry planszowe, słuchając muzyki, albo oglądamy filmy...
5. ...Woody'ego Allen'a, które lubię, bo odprężają mnie, bawią niesamowitymi dialogami, a sam Woody swoją fizjonomią i grą aktorską nastraja mnie optymistycznie  nawet w tak deszczowe dni jak dziś.
6.Lubię coś robić: "dekupażyć", "scrapić", jak i aranżować mieszkanko swe i innych - jeśli tego chcą.
7. Lubię czytać, odprężać się przy Chmielewskiej, ale i zadumać przy Dostojewskim - najlepszym pisarzu świata - wg mnie, oczywiście.
8.Lubię czerpać natchnienie i inspirować się tym, co znajdę na Waszych blogach lub po prostu nacieszyć oko pięknymi zdjęciami, pracami, wnętrzami.
9. Lubię pewne miejsce, w którym przez rok byłam najszczęśliwsza na świecie i wierzę, że tam powrócę - bo to jest moje miejsce na ziemi.
10. Lubię robić fotki, bo dzięki nim inaczej patrzę na to, co znajduje się dookoła, a to zdjęcie uwielbiam szczególnie, bo związane jest z punktem trzecim i dziewiątym.
 


Zapraszam zatem do zabawy:Iwę, Konstancję, AgęMD, Yv, Hanję, Elle, Winę, Joasię, Ivonn, Chimerę

2 komentarze:

  1. Cudnie :) Fotografia jest piękna!
    Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę, Elle ;) Naprawdę, uwielbiam to zdjęcie i cieszę się, że i Tobie się podoba!

    OdpowiedzUsuń