wtorek, 21 lutego 2017

{z cyklu} 1 2 TOPICS : 2. ZMYSŁY: węch

Dzień dobry się z Państwem.
Zaczynamy tydzień ze zmysłami...
Zapach jest dla mnie bardzo ważny. Uwielbiam wąchać, uwielbiam czuć woń kwiatów, perfum ( od lat mam swoje ukochane, nie zmieniam i nie wiem, czy kiedykolwiek to uczynię. nieśmiertelna Coco Chanel Mademoiselle, Thierry Mugler Angel, Calvin Klein Eternity i ..Coty Pret a Porter.
Uwielbiam zapach kwiatów: Stefana, który kiedy zakwitnie, pachnie oszałamiająco, hiacynty, frezje,  jaśmin... Zioła... jestem rozkochana w tymianku, ale i bazylii.
Uwielbiam też i tu proszę się nie śmiać... zapach sklejkowych wycinanek laserowych... 
Kocham zapach lawendy, kawy, ale i zapach W oraz dzieci...
Gdy kupuję owoce i warzywa, zawsze je wącham...
Spreje do WC również i to jest problem, ponieważ czasami zajmuje mi to dużo czasu...ten właściwy wybór. W się śmieje, że dokonuję wtedy istotne dla ludzkości decyzje... A to nie jest śmieszne, bo przecież dobrze wybrać taki zapach, który będzie ładniejszy od tego, który własnie zniwelować pragniemy, prawa?
I lubię zapach korzennych przypraw: cynamon, kardamon i goździki, anyż...
Ach! I uwielbiam zapach... piwa..ale takiego nie zwykłego tylko rzemieślniczego , a najbardziej PALE ALE, INDIA PALE ALE...
I zapach mandarynek lubię... 
Ja po prostu lubię zapachy...
chciałam na początku zebrać te wszystkie zapachy w jeden kadr, ale zdałam sobie sprawę z tego, że udusilibyście się od nadmiaru tych aromatów....
To  tak subtelnie...

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

AAAA! zapach lasu lubię, ale tego u mojej Babci...

2 komentarze:

  1. zapach ważna rzecz u człowiek , tylko gorze jak węch sie straci

    a piwa rzemieslnicze sa smaczne i tez lię z duż zawartościa Ipa maja taki grapenfriutowy smak i zapach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. angielskie IPA jest "spokojniejsze" w smaku od amerykańskiej wersji IPA, ale tak - równie dobre, goryczkowe, cytrusowe ;)

      Usuń