wtorek, 22 sierpnia 2017

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: nadal z cyklu... coraz bliżej święta

Dzień dobry się z Państwem.
W lipcu nie zdążyłam z wyzwaniem, ponieważ wyjechałam byłam na urlop, ale po powrocie nadrobiłam zaległość i wykonałam pracę sierpniową.
Musze przyznać, że wyjazd na prawie TRZY tygodnie w tak piękne okoliczności przyrody jak Bieszczady i Roztocze i w dodatku w cudownym towarzystwie sprawiły, że mam w sobie mnóstwo energii i chęci na tworzenie czegoś nowego, działanie w wyzwaniach, ale nie po to by wygrywać "oscary" ;), tylko, by móc tworzyć, tworzyć, tworzyć.

Lipcowe wyzwanie na blogu KARTKI ŚWIĄTECZNE miało jedną wytyczną dotyczącą użycia słomki do napojów lub patyczków do lodów. Słomki mam tylko plastikowe "zwyczajne", użyłam zatem patyczek drewniany i tak powstał Mikołaj.
Jak widzicie rogacz występuje niezmiennie ;)...




Sierpniowe wyzwanie natomiast nakazuje wykorzystanie motywu doniczki. Dość długo zastanawiałam się, jak ten motyw wpleść bez uciekania się w schematy. I wtedy wpadłam na pomysł, by "zaszaleć" i stworzyć exploding box, w środku którego umieszczę doniczkę. Potem zaczęłam się zastanawiać, jak to inaczej niż grudniowymi kwiatami czy też gałązkami ją przyozdobić i wpadłam na pomysł wykorzystania gwiazdek, anyżku i małych bombeczek. Nie jest to do końca wykonanie, jakie miałam w głowie, ale myślę, ze bliżej świąt ubogacę tę doniczkę.






Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne obie prace! A czapka Mikołaja bombowa! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe obie kartki, ale Mikołaj jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też obie bardzo się podobają, super tę czapkę wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace na obydwa wyzwania :)
    Bieszczady to moje ukochane miejsce na ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie prace baaardzo oryginalne!Mikołaj w dodatku zabawny,a box bardzo elegancki! Aż zapachniało świętami od tych anyżków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doniczka w pudełku - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie prace:) Pod ta czapą to zmieści się sporo prezentów, a doniczka pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń