czwartek, 17 sierpnia 2017

DŁUBANKI JAGODZIANKI: zestaw ślubny RUSTIC LOVE


Dzień dobry się z Państwem.
Wróciłam z urlopu. Więcej o tymże napiszę w środę, ale dzisiaj Wam pokażę ślubny zestaw, który powstał... ponad rok temu! Obliczyłam, robiąc porządki w swoich zdjęciach, że wykonałam ok. 100 różnych zestawów ślubnych a na blogu pokazałam jedynie kilka. Szok i niedowierzanie!

Ten zestaw pamiętam dokładnie, ponieważ miałam bardzo mało czasu na jego zrealizowanie, były po drodze "schody" i trochę stresu. Ale kiedy otrzymałam od Klientki później filmik z uroczystości z tymi produktami także uwiecznionymi, to byłam wzruszona do łez.
Całość ręcznie malowana farbami akrylowymi.










Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. Piekne prace! Uwielbiam takie klimaty ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw ślubny poczyniłaś, Madziu. Nie dziwię się, że się spodobał ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadwigo. Trochę był z nim związany stres, ale najważniejszy efekt końcowy ;)

      Usuń
  4. Pięknie wykonany zestaw, filmik z przygotowań z tymi cudownościami musi kapitalnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik w klimatach folkowych. Chyba bardziej się wzruszyłam oglądając go, niż z własnego ślubu ;)

      Usuń