środa, 17 stycznia 2018

{ z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: kartka świąteczna 1-2018 oraz projekt 52/2018

Dzień dobry się z Państwem.

Dzisiaj wczorajszy post ;)
Ponoć śnieg pada w kraju naszym... O! Spojrzałam za okno, coś "pluje", rzeczywiście.
w każdym razie, ja szalona, biorę udział w 2 wyzwaniach. W zeszłorocznym ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO oraz w projekcie fejsbukowym koleżanki Jolanty PROJEKT 52/2018.
W pierwszym będzie to wykonywanie kartki -- liftu raz w miesiącu. w drugim zaś... jedna świąteczna na tydzień wg własnego uznania.

No to zaczynamy!
Wykonałam lift kartki Inki, choć jak mnie natchnie i zdążę, to spróbuję to samo uczynić z drugą propozycją - kartką Carmen.
Oto moja:


A zliftowałam tę kartkę:

kartka do liftu inka

W drugim projekcie natomiast  wykonałam w drugim tygodniu nawet 2 kartki, bo przy jednej, na pytanie skierowane do W:jak się tobie podoba?, zbyt długo milczał... to musiałam z nerwów zrobić kolejną. ;) ;) ;)




Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

9 komentarzy:

  1. Wow! Szalejesz, a jeszcze styczeń się nie skończył.
    A najcudniejsze w nich jest to, że nie dość, że cudne, to jeszcze każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Staram się właśnie, by każda była inna ;)
      Dzisiaj kolejna seria pójdzie ;)

      Usuń
  2. Karteczki wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NO niby inne, a jednak coś jest w nich podobnego, a może za dużo się naoglądałam już rogatych liftów? ;) Taki układ jak na obu kartkach nigdy mi się nie nudzi, jest uniwersalny, podobają mi się więc wszystkie, choć pierwsza najbardziej! A to milczenie to i ja znam! nieodzownie nalezy wtedy przysiąść i działać dalej ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja idę zaraz na blog, by pooglądać inne karteczki ;)
      Chce sie rzec, jednym słowem, że milczenie bywa inspirujące ;)

      Usuń
  4. Milczenie W dało świetny efekt :) oprócz zliftowanej podoba mi się kartka rogata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie przy tej rogatej zamilczał ;) Dzięki za dobre słowo.

      Usuń
  5. klasyka ... a powtórzenie czerwonego koralika jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń