czwartek, 3 stycznia 2019

{ z cyklu: INSPIRACJE DLA WOODOUTS} choinki

Dzień dobry się z Państwem,
I mamy nowy rok! Zanim się człowiek obejrzał, minął grudzień.
w tym roku nie będę pisała, że mam postanowienia, jakieś plany i inne takie. Wiele moich blogowych przedsięwzięć padło zanim powstały. w tym roku stawiam na ... "niespinkę", ale jednocześnie na swoja aktywność w obszarach, na których mi zależy. Ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Prawdziwie udany projekt dotyczył wykonywania 1 kartki świątecznej na tydzień. Z różnych względów: od natchnienie po zamówienie wykonałam ich w sumie 88. Większość ;poszła na kiermasze charytatywne. Wiele sprzedałam ,wiele wysłałam. Jutro robię pierwszą w tym roku ;)
No i jak już jesteśmy w temacie świątecznym, to chciałabym Wam przedstawić moje wariacje choinkowe, które wykonałam przy użyciu produktów #WOODOUTS. Czuję się ,jakbym mieszkała w lesie, a pomysłów na kolejne mam jeszcze kilka ;)

Ta powstała przy użyciu pasty modelującej, szablonów, farb #RENESANS, do tego żel z efektem 3D tej samej firmy, brokat i viola! A i lampki ;)
 



Tutaj skorzystałam z kolekcji papierów Piątek13ROSY COSY CHRISTMAS, biała konturówka, anyżek, sklejkowy rogacz.


Przepiękna kolekcja papierów AB STUDIO DREAMLAND zachęciła mnie do wykonania choinki w stylu "romantic vintage" ( nie wiem, czy taka definicja istnieje). Troszkę metalowych dodatków, perełki, cyrkonie...



Do tej choinki natomiast wykorzystałam kolekcję SCRAPandME  CHRISTMAS MEMORIES, tuszowanie, złoto... i dużo satysfakcjonującego wycinania kwiatów. Vintage w innym wydaniu.




Powstała, by wyrazić też moją wizję choinki. Miętowej, w gwiazdki, perełki w płynie, mazianie... 
Ten projekt okazał się tym, który wybrałam na zajęcia warsztatowe, które odbyły się 22.12. Byli duzi i mali, dorośli oraz dzieci. Powstało wiele pięknych prac.


 Jak zrobię jeszcze jakąś w styczniu, nie zdziwcie się ;)
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze: