poniedziałek, 28 stycznia 2019

{ z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: zestaw szachowy z kolekcji BLACK VINTAGE CHESS

Dzień dobry się z Państwem.
małymi kroczkami idę jak mała burza. Walczę z moją niemocą. stawiam sobie zadania i zaczynam wpadać w rytm, ale nie chcę zapeszać! W każdym razie moja batalia z niemocą trwa.
Muszę nieskromnie się pochwalić, że "zbieram" coraz więcej sympatyków moich szachowych dłubanek. To mnie bardzo cieszy i mobilizuje do kolejnych pomysłów, postrzegania szachów trochę z innej strony.
Znana moja kolekcja  VINTAGE CHESS rozrasta się... Tym razem mamy "rentgen" nie biało - czarną ale czarno - białą.








Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba przełamanie kontrastu między bielą a czernią. Fantastyczny komplet!

    OdpowiedzUsuń