wtorek, 29 stycznia 2019

{ z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: zaproszenia ślubne z kolekcji FOREST&LOVE


Dzień dobry się z Państwem.
Kolekcja  powstała dawno temu, bo jeszcze jesienią zeszłego roku. Będzie na pewno rozbudowana. Cudowny klimat lasu, zieleni, spokoju i tzw. "eko papieru" stwarza efekt naturalności, bliskości z naturą. 




Muszę Wam powiedzieć, że - wracając do ostatnich postów i moich batalii -  zaczęłam drugi rok PROJEKT-52, czyli tworzenie świątecznej kartki co tydzień. Mało tego! Narzuciłam sobie wykonywanie jednej kartki dziennie od poniedziałku do piątku z papierów, które mam napoczęte -tzw. skrawków, choć są one różnej wielkości. Nieważne, czy je robię codziennie, czy w weekend wszystkie naraz. Istotne, że... w niedzielę mam 5 nowych kartek o rożnej tematyce: świąteczne, urodzinowe, szachowe.  Małymi kroczkami...
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz