niedziela, 22 kwietnia 2012

POST ZA POSTEM

Żeby w miarę nadrobić zaległości, szaleję w tym tygodniu (dobrze, że dziś się on kończy - nie będę Was już męczyla ;)) i pokazuję to i owo, co zrobiłam, jak i co dostałam..
Dzisiaj chciałabym pochwalić się prezentami, które otrzymałam  od forowiczek OTWARTEGO FORUM w ramach "OBDAROWANEK".
 
Niestety, serducho zostało mi zabrane przez Jagnę niemalże natychmiast....;)

Ja zaś dla Aiden przygotowałam:

W drugiej zabawie "Wielkanoc 2012" uczestniczyłam w ten sposób, ze Chimera pisała do mnie SMSy o zasadach i kogo wylosowałam, a ja działałam. Czyli bez netu też można brać udział w wirtualnych przedsięwzięciach ;)
Otrzymałam od Kruszyny moc prezentów!

Ja natomiast zapomniałam zrobić zdjęcie całości. Pokażę tylko przepiśnik, który przygotowałam dla Ptasiowej...


Ostatni prezent był przeznaczony dla Jagny, która jest regularnie rozpieszczana przez naszą kochaną Kajkę. Wykonała ona piękny scrapowy wózeczek. Zobaczcie, jak został precyzyjnie wykonany, jak dopieściła każdy szczegół!

Wczoraj zajrzałam do SCRAPUJACYCH POLEK, by sprawdzić, jakie wyzwanie kartkowe wymyśliły na ten tydzień. Ale się ucieszyłam, gdy okazało się, że jest to kartka dla dziewczynki i to kształcie innym niż kwadrat, ponieważ właśnie ostatnio bawiłam się w robienie prac o różnych kształtach. Od razu zgłosiłam tę pracę!

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej niedzieli,  Jagodzianka.

5 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba, ale moje serce skradł wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo! Śliczności wysłałaś, to i śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności wszystko - i otrzymane i poczynione ^^ ale ten wózeczek.... no przesłodki ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna karteczka:)i ile cudowności dostalas:)

    OdpowiedzUsuń