czwartek, 25 grudnia 2014

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: HAPPY CHESSMAS

Dzień dobry się z Państwem,
w tym roku święta mnie zaskoczyły - przyszły nagle i niespodziewanie. Nie zdążyłam z wieloma pracami. Generalnie nie przygotowałam się, mimo że jak co roku obiecałam sobie lepszą organizację. W moim przypadku nie da się... Zresztą... Od dwóch lat święta nie cieszą, a rodzinną atmosferę mogę tylko powspominać z dawnych dobrych czasów...
W dodatku Wigilia przywitała nas jelitówką u Jagody, zaś Frank dorobił się zapalenia oskrzeli....

Mam nadzieję, że Wam święta mijają w rodzinnej, ciepłej i ZDROWEJ atmosferze... 

Żeby nie było tak smutno, moja tegoroczna szachowa kolekcja kartek.











Wszystkiego dobrego na te święta,
Jagodzianka.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tańczące renifery mogą wróżyć tylko lepszy, nowy rok i z tą wiarą idźmy dalej :)
    Byle do przodu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na przekór przeciwnościom ... zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt. Odpoczynku i oddechu od tego, co smutne i szare. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) a trzej królowie rozbroili mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! Merry Christmas. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że mimo wszystko miałaś radosne święta :).

    Pomysł na kartki, rewelacyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, szachy w rogach - bomba pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń