czwartek, 9 lipca 2015

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: ŚLUB W RYTMIE SŁONECZNIKA

Dzień dobry sie z Panstwem.
tydzień temu miały być "bzdurki" i wczoraj - przygotowałam fotki, zaczęłam pisać... I w połowie przerwałam, bo ja potrzebuję kilku godzin na napisanie czegoś w miarę " mundrego", ale nadal cierpię na "niedoczas". Będę jednak dzielnie próbowała dokończyć, com zaczęła... 
Dzisiaj na szybciutko pokażę komplet słonecznikowy, które wykonałam na zamówienie pary młodej, na weselu potem której się bawiłam...

Księga Gości została ozdobiona kwiatami wykonanymi przez Gosię, która prowadzi bloga SKARBY MAGIELNICY. Świetna dziewczyna: mnie tylko zdolna, ale uczynna, otwarta, ciepła..


Następnie powstały wizytówki na stół oraz winietki na butelki.




Ach, jak już jesteśmy przy temacie tegoż wesela, to mła - "dizajnerka" na uroczystości ;)
Dziękuję Rafałowi za te portrety - tak mało mamy zdjęć wspólnych...




do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. Madzia, to jest po prostu telewizyjna twarz.. i ta niby uśmiechnięta ale dostojna mina.. uwielbiam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja tam byłam, miód i wino piłam... a nie, tylko wino :)

    Jest i Franio - Łamacz Dziewczęcych Serc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś mi się różnica wzrostu zatarła ;). Fajny fryz. Fajna mucha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam czy taką księgę można by u Pani zamówić i jaki to był by koszt?

    OdpowiedzUsuń