piątek, 11 marca 2011

Dla Piotrusia...

Ja: Jagódko, ty moje dziecko...
Jaga ( przerywa mi z irytacją):... Nie jestem dzieckiem! Przecież mam pięcioro dzieci, które sama urodziłam!
Hmmm... Dorasta mi to dziecko... Przepraszam! Dorosła córka!
***

Nareszcie mogę pokazać skończoną skrzyneczkę dla nowego obywatela naszego kraju.Zaczęłam ją już dość dawno, ale ciągle coś mi przerywało pracę. Zresztą, robię teraz kilka rzeczy naraz i to nie pierwszej potrzeby, tylko te, na które mam ochotę i natchnienie. Dość pilne prace wciąż czekają...
Gdy bardzo późną nocą wycinałam motyw do tej skrzyneczki, leżałam w pozycji półleżącej, wygodnej zatem nie tylko dla Fasola ale i mnie, dlatego też wkręciłam się  w  tę czynność i ..wycięłam wszystkie motywy z tego papieru... Będzie "na zaś".

 

Miłego weekendu życzę,
Jagodzianka.

16 komentarzy:

  1. Piękne pudełko! Ja oczywiście po przeczytaniu tego w środku.., oczy pełne łez!
    Przytulam Was wszystkich!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajko, przeczytałam, co napisałaś i ... teraz ciurkiem łzy mi lecą...

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta skrzyneczka, a misie na niej urocze (te za oczywiście też)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna skrzyneczka! Cos cudownego na pierwsze skarby! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagódko Ty wiesz- to moja ulubiona Twoja praca:)) Urocza, ciepła, serdeczna, najpiękniejsza. Z tej skrzynki emanuje energia która poczułam już wtedy gdy mi ją pokazałaś. Całe serducho w nią włożyłaś. Dziękuje za wpis o dziecięcej literaturze-wartościowe i przydatne przemyślenia. Ja dla wnuków trzymam książkę Wandy Chotomskiej z jej autografem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, takie Piotrusiowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten kuferek,uwielbiam takie misiaki;) pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzdycham sobie, bo bardzo mi się podoba! A ja nie mam kiedy się wziąć za skrzyneczki dla mojej dziewczynki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem PEWNA, że już dodawałam Twój blog do obserwowanych. i znowu nie zadziałało!
    śliczna skrzyneczka...

    mam nadzieję, że list doszedł...
    mimo wszystko przepraszam za jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu fantastyczna!!! I jeszcze te pluszowe misiaki :) słodko :*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynka dla Piotrusia wyszła fajnie. Jest taka chłopięca:)Będzie mógł w niej chować swoje pierwsze skarby.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełko :).

    O tak przy wygodnej pozycji można o wiele więcej zrobić hihi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale slodkie i sliczne!jak zwykle piekne,zapraszam do mnie na Candy:

    http://jewellerybijou.com/candy
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna !! Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie na Candy
    Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziutka skrzynka, a misiaczki na niej cudowne... wspaniała pamiątka... serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń