czwartek, 6 listopada 2014

DŁUBANKI JAGODZIANKI: SOWI KOMPLET oraz PORANNE MOCNE POSTANOWIENIE FRANIA

Dobry wieczór się z Państwem.

I jak tu iść spać przed 3, skoro tyle pomysłów w głowie? I taka cisza wtedy panuje, nikt nie przeszkadza...
W takich właśnie warunkach powstał sowi komplecik: kuferek oraz chustecznik. W pracowni schnie do niego jeszcze lusterko...
Wykonczenie woskiem do drewna, by nadać matowy i jednocześnie aksamitny efekt.






Budzę rano Frania.
Ja: Franio, wstawaj do przedszkola! cieszysz się, że tam idziesz.
Franio. Tak, baldzo! I będę niegrzeczny. I będę siedział na krzesełku za karę...


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka


16 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa!!! Rewelacja, cudo i nie wiem jak jeszcze to określić :))))
    niesamowity komplet!!!
    PODZIWIAM :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I po raz kolejny zaglądam na bloga (chyba jest jeszcze dłubanki Jagodzianki?) i tym razem odważę się skomentowac, że to co robisz jest zaje..., zabawne i z jajem :) Pozdrawiam http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna sówka i te kropeczki na różowym tle, super :).

    No proszę jakiego masz prawdomównego syna ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zdecydowane dziecko!
    Wojtek ostatnio chciał, żebym mu przykleiła na tablicy "burzę" (mamy tablicę z obowiązkami domowymi, "burza" znaczy: popraw się) i obiecał, że on będzie niegrzeczny, żebym mu tylko przykleiła. Przykleiłam bez czekania na niegrzeczność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sóweczki,
    Pojemnik na chusteczki jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Magdo!
    Tak bardzo się cieszę ,że natrafiłam na Twojego bloga.Cudo,tyle inspiracji ,że już mam ochotę wziąć się do roboty.Jeszcze nie doczytałam bo na razie oglądam i oczu nie mogę oderwać.Madziu podpowiedz gdzie kupujesz pudełka i skąd bierzesz inspiracje na rysunek.
    Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Pudełka kupuję w dostępnych w sieci sklepach z drewnianymi produktami, zaś inspiracje siedzą w mojej głowie przede wszystkim ;)

      Usuń