niedziela, 24 września 2017

{z cyklu} FOTOgra: nostalgia

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Kiedy zobaczyłam wyzwanie foto w ART-PIASKOWNICY pomyślałam sobie, że właśnie nadchodzi czas, kiedy zaczynam czuć tęsknotę za tym, co mija. Dość kiepsko znoszę ten "poletni" okres, ponieważ brak słońca, kolorów, długich jednak dni, treli wszelakiego ptactwa, kwitnącego kwiecia najzwyczajniej w świecie powoduje we mnie chęć przykrycia się kocem i przespania tego czasu. Zdecydowane brakuje mi kolorów, pięknego nieba, słońca. Kwiatów. Zapachów.
Pomyślałam zatem, że długo "łapany kadr" z wakacyjnych wojaży świetnie zobrazuje moją nostalgię za latem, kolorami, ale i wakacjami, wspólnie spędzonymi z Przyjaciółmi chwilami.
Nie było łatwo. Zwłaszcza, że rzecz działa się na kajakach...



Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

3 komentarze:

  1. Wow, to zdjęcie jest fantastyczne a do tego przedstawia piękne ważki, które uwielbiam. ♥
    meganeuraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcie:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kadr. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń