środa, 20 września 2017

{z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: kartka BN nr 9 i notes Ani i... się chwalę ;)

Dzień dobry wieczór się z Państwem.
Szybciutko dzisiaj, bo pracy mam dużo.
Ogromnie się cieszę, że tak jestem porządna chociaż w jednej akcji - robienia kartek bożonarodzeniowych. to już moja 9 praca w tym temacie.
Tym razem KARTKI ŚWIĄTECZNE daly wytyczne do wyboru.
1. Wybierz KOLOR z poniższego obrazka i użyj go na swojej kartce świątecznej (czerwień, błękit, beż) za wyjątkiem białego.

2. Wybierz DESEŃ (paski, kropki lub kratka jako wzór np papieru lub utworzony z...)

3. Wybierz MOTYWktóry będzie dominował na kartce (czyli bałwan, kokarda, bombka, dzwonek, prezent, ostrokrzew)


1. Wybrałam błękit i czerwień.
2. Kropi i kratkę.
3. Bombkę i ostrokrzew.
Rogacz w bombce wiadomo musiał być i brokacik ;)





I przy okazji ,jak już scrapowy wtorek dzisiaj, to jeszcze jedną pracę pokażę - również wyzwaniową.
MISZMASZ PAPIEROWY zaproponował  wykonanie pracy z użyciem dowolnej tekturki.
Ja wykonałam notes dla dziewczynki, która mieszka baaaardzo daleko, daleko stąd. A do pracy użyłam tekturki ramki z CRAFTfun.









A i na koniec...
Z ogromną radością i dumą chciałabym obwieścić, że będę w doborowym zespole projektantek  CRAFTART. Będę tworzyć, inspirować, eksperymentować, uczyć się. Może Was? ;) Bardzo, bardzo się cieszę i mam nadzieje,ze Wy ze mną ;)



Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła Ci ta kartka. Taka przejrzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i piękna Twoja kartka. Świetnie zakomponowałas na płaszczyźnie wszystkie elementy. Gratulacje i wiele radości oraz nieustającej weny twórczej w pracy z zespołem CRAFTART. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem przekonana,że będę czerpała wiele radości z inspirowania ;)

      Usuń
  3. Moje gratulacje za wszystko, czyli całokształt zawartych prac w poście i nowej roli :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytna karteczka,fajnie wykorzystałaś wytyczne:) Notes cudnyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zawsze przy wytycznych kombinuję o to mi zajmuje dużo czasu, ale najważniejsze, to wybrnąć z tematu ;)

      Usuń
  5. Piękne wszystko! Gratuluję i cieszę się, że będę mogła się od Ciebie czegoś nauczyć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka, gratuluję dołączenia do zespołu Craftart.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że masz już gotowe świąteczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka bardzo mi się podoba, jest taka delikatna :) Notes wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Jakoś ostatnio bardzo mnie zachwycają niebieskości na Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna i piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń