wtorek, 26 września 2017

{z cyklu} SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: album na zdjęcia MARINE

Dzień dobry się z Państwem.
Tęsknicie za wakacjami? Ja tak. Za słońcem, beztroską, za... Oceanem. Ach, bo odkąd jesteśmy w Polsce na urlop nie jeździmy nad polskie morze. i nie dlatego, że odkryłam ciepło i urok Oceanu Atlantyckiego i  genialne warunki na polu namiotowym. Tylko dlatego, że tam było CIEPŁO. a gdy patrzę na zdjęcia z okolic naszego Bałtyku ludzi w kapturach, kaloszkach, to ja wolę pojechać gdzieś, gdzie nawet przy pogodzie kiepskiej, można się nie nudzić.
Aczkolwiek przyznaję, ze w tym roku pogoda nas rozpieściła. Na 17 dni -15 było upalnych, ciepłych, słonecznych, pięknych.

ale ja nie o tym miałam. Jak wspomnienia, to i zdjęcia. A jak zdjęcia to album. i tak oto powstał scrapowy albumik w stylu marine na wyzwanie FILIGRANEK: WAKACYJNE WSPOMNIENIA.








Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka

6 komentarzy:

  1. Te detale, muszelki dodają pracy uroku :) zapraszam w wolnej chwili do siebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super albumik ile się na nim dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, pełen barw albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album, idealnie złapałaś wakacyjny klimat :)
    Bardzo dziękuję za zabawę z Filigrankami i pozdrawiam serdecznie :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam albumiki! super prezentuje się lina i muszelki :) dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny album! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń