piątek, 20 października 2017

{ z cyklu} DŁUBANKI JAGODZIANKI: kocha KOTY a LIS wygrywa ;)

Dzień dobry się z Państwem.

Zajrzałam do SZUFLADY a tam takie miłe wyzwanie. Ponieważ właśnie skończyłam malować taki kuferek, pomyślałam, że zgłoszę go, bo trafiłam z tematem w samą dziesiątkę ;) Kufer czeka na wymalowanie imienia właścicielki.

KOCHAM KOTY ;)







Pamiętacie mój LISI ZEGAR? Z przyjemnością się chwalę, że zajął pierwsze miejsce w wyzwaniu EKO-DECO!

baner EKO-DECO

Miło rozpoczynam weekend ;)

do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

1 komentarz:

  1. Prześliczna, kocia skrzyneczka - nie trudno zgadnąć, że trafi w ręce małej miłośniczki kociaków :-) Serdecznie gratuluję wygranej w Eco-Deco - Twój lisek od początku był moim faworytem :-)
    Bardzo dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie w Szufladzie. Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń