środa, 28 lutego 2018

{z cyklu} INSPIRACJE DLA craftART: GRAJ W KOLORY: fioletowe wyzwanie

Dzień dobry sie z Państwem.

Kto z Was lubi fioletowy i ma chęć na udział w wyzwaniu, zapraszam do craftART! Można się wyżyć w różnych technikach, wybrać ulubiony odcień fioletu i ..wygrać małe co nieco!
Ja postanowiłam wykonać ultrafioletowy łapacz znów. Trochę z kosmosu, trochę anielski...







Swoją drogą, postanowiłam się wkomponować kolorystycznie w tej kwestii ;)


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

7 komentarzy:

  1. Kolor magiczny! :) tak jak do łapaczów mam stosunek nieokreślony tak tym jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jagodowy łapacz! A Twoja fryzura i kolorystyka bardzo do Ciebie pasują! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory świetne, takie intensywne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności! Śliczna fryzurka, muszę pochwalić :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny łapacz i fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń