środa, 21 lutego 2018

{z cyklu} INSPIRUJĘ... pudełko dla faceta STEAMPUNK MAN

Dzień dobry się z Państwem,
Kolejny post z cyklu "w wolnym czasie, między jednym a drugim machaniem pędzla, zmalowałam...". Kiedy mnie natchnie, to muszę... Łapię za farby, za preparaty i działam. Tak powstało pudełko w stylu steampunk. Jego etapy tworzenia opisałam na blogu CRAFTart. Zapraszam do lektury.
Aby zachęcić Was do zapoznania się ze szczegółami... rzeczone pudełko.






Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. O jaaa!! Ale extra to wygląda, te trybiki i ten pan... super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło fantastycznie, kocham steampunk i szukam inspiracji, ale nie spodziewałam się czegoś tak fajnego :D koła zębate wyglądają jakby zaraz miały zacząć się ruszać, a pan w środku też idealnie pasuje do klimatu :D

    OdpowiedzUsuń