czwartek, 21 stycznia 2010

Rozdaję cukiereczki!!! Nie tylko Babciom i Dziadkom ;)

Tak jak obiecałam, po 2222 odwiedzinach rozdam jakieś cukiereczki. Długo myślałam, co to mogłoby być i wreszcie wymyśliłam...
Proponuję bogaty zestaw serwetek i lusterko, które wykonam techniką decoupage dla Zwyciężczyni na Jej specjalne zamówienie. Będzie mogła ta Osoba, którą wylosuję, wybrać kolorystykę oraz  motywy. Mam nadzieję, że ucieszy się Ona takim osobistym i specjalnie dla Niej robionym cukiereczkiem ;) A myślę, że jeszcze dołożę jakąś słodka niespodziankę ;)

 Zasady tradycyjne:
1. Chętni zostawiają komentarz pod tym postem;
2. O cukiereczku piszą na swoich blogach ( jeśli bloga nie mają, to nie piszą ;));
3. Losowanie odbędzie się 29.01.2010 r. ( To ważna data, bo tego dnia mój Mąż obchodzi ... 27 urodziny po raz kolejny ;)


Dzień dzisiejszy jest wyjątkowo słodki, bo świętujemy Dzień Babci!

Babcia jest jak dobra wróżka,
co otwiera bajkom drzwi,
bo gdy kładzie nas do łóżka
potem mamy piękne sny.
Babcia wszystko robi dla nas,
z jej pomocy każdy rad,
babcia strasznie jest kochana
więc niech żyje nam sto lat! 
 Została mi tylko jedna Babcia, ale za to jaka! Jej złote rączki "wyheklują", co tylko wymarzę!


Na tę okoliczność ja  wykonałam jedynie kilka karteczek...



37 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce.... już mi ślinka cieknie ;) na te cudowności :D

    Notkę zrobię wieczorkiem ;)

    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staję za Ivonn, o ile nie zostanę wyprzedzona:)
    Prace babci śliczne, zresztą tak jak Twoje karteczki.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz uzdolnioną Babcię :)
    A po taki uroczy prezencik od Ciebie to ustawiam się z nieskrywaną przyjemnością :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Candy trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się tutaj spodobało;)Dopisuję się do kolejeczki na lusterko;)

    Pozdrawiam

    http://szkatulkazwyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze karteczki :)

    ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe.. jak widzę to nawet dałaś dwie fotki kartki zrobionej na moje zamówienie.. jest naprawdę śliczna..

    kochana Jagodzianko skoro udostępniłaś cukiereczki również dla osób niezblogowanych to ja się też zgłaszam..

    pozdrawiam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, ja też się ustawiam. Bo ja jak ten szewc, co bez butów...

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja w kolejce się ustawiam i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja grzecznie się zapisuję na takie "cukierasy".
    www.lesnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja też się dopisuję do kolejki, a co!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już teraz życzę wszystkiego najlepszego dla Wiecznie-Młodego-Małżonka! :) Mój M. w tym roku po raz pierwszy będzie obchodził 28. urodziny... ;) No i oczywiście ustawiam się w kolejce, bo już widzę oczyma wyobraźni, gdzie zawisłoby to lusterko! :D
    Pozdrawiam ciepło!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja Babcia robi cuda! Bukiet kwiatów i serwetka bezowa mnie oczarowały!

    Jak już pisze, to zapisze się na candy:)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączam z przeogromną chęciom. Ale i tak mi nigdy szczęście nie dopisuje :( Ale może tym razem!


    pozdrawiam! w-swoim-swiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie zafascynowało słowo "wyheklować" - co to za jedno? Skąd pochodzisz, dziewczyno?????;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..ja też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że to bardzo fajne cukierki :) Chętnie przygarnęłabym zrobione przez Ciebie lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. utawiam się w kolejce
    mój e-mail wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam ADAWa

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi!I just signed up as a follower of yours. Oh fingers and toes and everything else crossed!! my blog
    http://pishitejulie.blogspot.com/ I'm putting a link to your blog candy on my sidebar.
    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  20. posso partecipare anch'io??
    ti ho conosciuta per caso e ne sono felice...
    incrocio le dita e spero... ;-)
    domani sei su http://blogcandymania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się tez grzecznie ustawiam w kolejeczce i witam po raz pierwszy!!!ładnie tu!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. po takie cudeńka to i ja się z wielką przyjemnością pokuszę ;););)

    OdpowiedzUsuń
  23. Saro pochodzę z Dolnego Śląska a dokładnie z
    Wrocławia. Słowo "heklowanie" pochodzi m.in, z miejsca, gdzie mieszka moja Babcia, czyli Beskidu Śląskiego a - Istebnej i oznacza nic innego jak szydełkowanie.

    Ukka, Hi, I'm happy you like my works. It's very nice to read such comments from foreign people, especially from country of Dostoyevsky ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że tutaj trafiłam. W zabawie chętnie wezmę udział. :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne robisz rzeczy. Z wielką przyjemnością się je ogląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. takie lustereczko mieć bym chciała :)) więc z chęcią dopisuję się do zabawy. O zabawie napisałam w bocznej szpalcie mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. Po decoupage`owe słodkości z przyjemnością ustawiam się w długaśnej kolejce...
    A wytwory babcinych rąk poprostu zapierają dech.'
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Też się ustawiam w kolejce. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się połaszę na takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo kuszące są Twoje cukiereczki, a lusterko szczególnie :), już się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mm nadzieje ze zdążyłam - bo cukiereczki przecudne poprostu!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju! Ja chyba na ostatnią chwilę!A mężowi życzę jeszcze wielu takich wspaniałych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja, i ja, też chcę się ustawić, zdążyłam? ;)

    OdpowiedzUsuń