niedziela, 28 lutego 2010

Cukieras numer dwa!

W piątek otrzymałam wiadomość, że notesik dotarł do adresatki. Okazało się, że trafiłam w Jej gust. Ileż to radości,m gdy się słyszy takie słowa!!! Z drugiej strony, po raz kolejny się przekonałam, jak pracuje Polska Poczta. do Irlandii przesyłka doszła na drugi dzień, na Śląsk po tygodniu...
Teraz czas wypełniam na bieganie po sklepach, wypisywaniem lub rysowaniem swoich projektów związanych z urządzeniem naszego nowego mieszkanka, stąd troszkę głowa zaprzątnięta innymi pracami a nie  działaniem techniką decoupage czy też scrapem. Z drugiej jednak strony będę miała o czym pisać, bo oprócz samego urządzania domu, spotka mnie zapewne niejedna historia sklepowa albo wpadkowa.
Kochani! Zbliża się wiosna, już nawet jakieś pączki nieśmiało się pojawiają. Życzę Wam kolorowego przyszłego tygodnia!!!

3 komentarze:

  1. Podrzuciłaś mi świetny pomysł na zajęcie dla córci i jej koleżanek, które nieustannie " nie wiedzą w co się bawić". Tylko poczekam do lata na to malowanie stópkami i zorganizuje im zabawę w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu jeszcze raz dziękuję Ci za cudny prezencik. Wczoraj była u mnie siostra i jak się pochwaliłam notatnikiem, to chciała mi go zabrać ... ale nie oddałam go jest mój :). Raz jeszcze Ci dziękuję sprawiłaś mi nim wiele radości i ciągle go oglądam i podziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu masz śliczne pismo :)

    OdpowiedzUsuń