czwartek, 7 maja 2015

{z cyklu} CZWARTEK POD WYZWANIEM: SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: 3X WYZWANIOWO

Dzień dobry się z Państwem.
Dzisiaj pokażę kilka prac najświeższych, szczególnie z kolekcji najnowszej zaproszeń na fotosesję, które zgłaszam do wyzwań przeróżnych.


 1. Pierwsza praca, którą chciałabym zgłosić do CRAFT PASSION, którego tematem wyzwania jest kolor żółty.
Praca prosta, ale jakże żółciutka ;)



2. Drugie wyzwanie dotyczy pojazdów... Ogłosił je blog CHERRY CRAFT. Ja postanowiłam pokazać Wam swoją... rakietę!




3. To wyzwanie dotyczy majówki. SCRAPGANG zapytał, z czym się nam maj kojarzy. Mnie? Na pewno z kwiatami ( bzem przede wszystkim) i z URODZINAMI moimi, mojej Przyjaciółki, mojego Teścia. Z moimi i mojej Przyjaciółki ( tej samej co od urodzin ;)) IMIENINAMI. Z Dniem Matki...







Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

11 komentarzy:

  1. śliczne :) powodzonka w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna słoneczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Passion !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie proste prace, mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki piękne, a ta na wyzwanie Scrapgangu bardzo słodka i optymistyczna! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rakieta :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń