piątek, 20 stycznia 2017

PIĄTEK POD WYZWANIEM: SIMPLY&CLEAR AND... CHRISTMAS TIME ;)

Dzień dobry się z Państwem.
nie, nie, nie. nie zapomniałam o czwartkowym wyzwaniu foto, w którym pstrykam zdjęcia własnym gnomom. Niestety, model młodszy padł jak kawka i  nie zdążyłam zrealizować planu. ale na pewno dzisiaj popołudniu to uczynię.

A ponieważ przypadkiem trafiłam na inne wyzwanie...kartkowe i do tego... świąteczne, to postanowiłam w nim wziąć udział. a to dlatego, że ja bardzo lubię robić kartki bożonarodzeniowe. Najczęściej wykorzystuję wtedy mój ulubiony... brokat. Cha, cha! No  sroka jestem! Gdy przeczytałam, że jeszcze należy wykonać jak "najczystszą ( i bynajmniej nie chodzi o to, że ma być wykonana w sterylnych warunkach) i prostą pracę. A ja takie właśnie lubię...
Dzisiaj z rana ją zrobiłam, bo projekt miałam od razu w głowie i prezentuję ja oraz zgłaszam do zabawy na blogu Inki ( ojej ,poznałyśmy się z 10 lat temu na forum!) KARTKI ŚWIĄTECZNE 2017





tu zrobiłam zdjęcie bez lampy, byście zobaczyli, jak to poroże pięknie skrzy nie tylko na srebrno... Uwielbiam to!


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.
P.S.1 Dzisiaj pewnie zawitam jeszcze z fotkami Gnomów.
P.S.2 Jutro pewnie zawitam z zachętą do udziału w nowym wyzwaniu CRAFTfun - zwłaszcza, ze nagroda atrakcyjna!

23 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, delikatna.Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi perełkami... Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta brokatowa gałąź i piękne perełkowe bombki :-))) Wspaniały debiut na Rogatym blogu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poroże Rogatego jest bezcenne. Pięknie się wpisałaś w temat, kartka w stylu CAS przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ostatnie zdjęcie...kapitalne jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna! Delikatna i ma "to cos" co przyciąga oko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagodzianko, jak widać pasje krążą nadal w naszej krwi ;) Rogaty z brokatowym porożem - rewelacja! Zaliczone zadanie i teraz rozumiem o czym piszesz u mnie w komentarzu - bombki - półperełki to strzał w 10! Ślicznie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało się mi "wstrzelić" w temat wyzwania.

      Usuń
  8. O, prawie jak fotka z mojego pokoju. U mnie na kominku na porożu rogatego w tym roku powiesiłam bombki. Tylko poroże nie jest brokatowe! Świetna karteczka! :) Ściągam pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna. Jestes mistrzynią C&S 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Mistrzynią to raczej nie, ale rzeczywiście bardzo lubię taka formę zdobienia kartek.

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się pomysł i ta delikatna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka! Pięknie skrzące się poroże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna kartka! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń