środa, 4 stycznia 2017

ZAJAWKA PROJECT 52 I PHOTOS12TOPICS

Dzień dobry się z Państwem.
Odkryłam, ze odkąd wróciłam do Polski, przestałam robić zdjęcia dla przyjemności, by uchwycić jakiś kadr, chwilę... Pomyślałam sobie zatem, że zacznę pstrykać wg jakiegoś pomysłu. No i wymyśliłam. 
Pierwsza sprawa to PROJECT52, który kiedyś zaczęłam i zarzuciłam. W każdy czwartek będę robiła fotki moim dzieciom. dzięki temu będę mogła sobie potem popatrzeć, jak się zmieniły w ciągu 52 tygodni.
Druga to pomysł, na który dzisiaj wpadłam. Ostatnie pełny tydzień miesiąca będzie prezentacją 7 zdjęć na wymyślony przeze mnie temat. I tak w styczniu 23-29 będę codziennie prezentowała fotkę na temat UCZUCIA.
Jeśli macie ochotę ze mną się w ten sposób pobawić - zapraszam. W wyżej wymienione dni stycznia, będziecie mogli pod postem moim wrzucić komentarze zaopatrzone w linki do Waszych blogów z fotką.Ważne, by te 7 zdjęć powstało właśnie w danym miesiącu. Zawsze ostatniego dnia wyzwania będę podawała temat na następny miesiąc.

to tak dzisiaj, by połączyć te dwa wyzwania - zdjęcie stare, ale... są dzieci me i są emocje...

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!! Może mi się uda dołączyć? Na razie codziennie od 1 stycznia nagrywam 1-sekundowe filmiki, zobaczymy jak długo wytrwam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym cotygodniowymi zdjęciami fajny pomysł. Ja robiłam w zeszłym roku co miesiąc.
    Za to ostatni pełny tydzień miesiąca to niezłe wyzwanie. Jak mi się uda to będę się podpinać 😃
    p.s. Wspaniałe masz dzieciaczki. Franio wyglada jak dziewczynka, tylko mu tego nie mów 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze to zdjęcie!
    Chciałabym dołączyć do Twojej zabawy, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń