piątek, 22 sierpnia 2014

PIĄTEK POD WYZWANIEM: THE 52 PROJECT# 34 i PODRÓBA MINTY

Dzień dobry się z Państwem.
Nie mam siły, ochoty i samopoczucia, by pisać. Zbyt dużo spraw do zmartwień...


Co przeczytam po obiadku?

Intelektualista...

Tadam! Moja krew!

U MILI zabawa. tematem pierwszej jest MIĘTOWY.
Niestety, mój aparat - zauważyłam to dawno - nie pokazuje prawdziwie turkusowego, minty i zielonopochodnych. Wyglądają jak niebieskie. 
Musicie zatem na słowo uwierzyć, że na mojej tablicy korkowej to kolor PRAWIE minty/jasny turkus z odcieniem zieleni. No dobra, może to nie jest minty/minty. bo za bardzo niebieski. I co teraz, Milu będzie?



Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

1 komentarz:

  1. Ale jak to? Chwila w Polsce i już tyle zmartwień?! Oj, uschniesz mi do października jak nic! ;) A tak powaznie, to mam nadzieję, że te zmartwienia nie jakieś potworne.
    Trzymaj się dzielnie
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń