czwartek, 21 sierpnia 2014

{z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: KARTKA DLA BABCI

Dzień dobry się z Państwem!
Imieniny Babci to szczególny dzień. Zwłaszcza jak się ma taką Babcię jak ja!
Postanowiłam zrobić kartkę kaskadową, bo bardzo lubię tę formę. I musiały być różyczki, bo to ulubiony kwiat Babci. I dodatki CRAFTfunu, bo są idealne do wszystkiego!
Więcej o produktach, które wykorzystałam do tej pracy, możecie dowiedzieć się na blogu CRAFTfunu.




Jako że Babcia "hekluje", pudełko na kartkę musiało być ozdobione koronkowym stempelkiem.

do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze:

  1. Prześliczna kartka i urocze pudełko, Babcia na pewno jest/ będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zadowolona. Powiedziała, że wszystkie kartki ode mnie zbiera w specjalnym miejscu :)

      Usuń
  2. Piękne kartka, a pudełko już całkiem mnie rozbrioło :)
    Partyjka z kredką cudna w całości :)
    Uściskuję

    OdpowiedzUsuń