wtorek, 5 sierpnia 2014

DŁUBANKI JAGODZIANKI: SZACHY, CHESS I PREMIERA, jednym słowem ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY !

Dzień dobry się z Państwem!
Tak, od kilku dni jestem w Polsce i próbuję od nowa zorganizować swoje życie, a że w nim dużo zmian, to na razie egzystuję w pewnym, że tak powiem, bałaganie.
Zostałam wczoraj "biznesłoman" i już niedługo więcej powiem o swoich planach oraz ofercie.
I mój debiut, kochani. Dzisiaj było tak! Na początku bardzo się stresowałam. Oj, baaardzo!  Ale atmosfera, tyle miłych słów o moich pracach, takie zainteresowanie szybko przegoniły moje nerwy. Atmosfera, ludzie - miód na duszę!
Było cudnie!


Niedługo dużo zmian także na blogu.
Ale na razie..
SZACH MAT!
Jutro kolejny dzień z cudownymi małymi Graczami i Ich Rodzicami!

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

39 komentarzy:

  1. czyżbyś powróciła z emigracji?

    bardzo tam było... szachowo :-)

    powodzenia więc w zamierzeniach :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim: witaj na polskiej ziemi! :) Obyś się odnalazła znów w naszych realiach... Trzymam kciuki za panią biznesłoman i ciekawam coś wymyśliła.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem tak zarobiona, że nie mam czasu myśleć o odnalezieniu się ;) Nic mądrego nie wymyśliłam. może tyle, by robić w życiu coś, co się kocha.

      Usuń
  3. Ale cudne te Twoje szachy i duże i małe:)
    Witaj w Polsce:) Niech Ci się poukłada wedle zamierzeń Twych:)
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać takie pozytywne njusy :-)
    Buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w organizacji po powrocie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no kochana...nie wiem czemu, ale ja wyobrażałam sobie te Twoje pioneczki troszkę inaczej, w sensie myślałam, że są mniejsze... a tu takie wow... CUDNIE <3 Życzę Ci powodzenia i szybkiego ogarnięcia bałaganu. Żebym mieszkała bliżej to bym do Ciebie na szczocie popędziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki!
    i tak sobie teraz pomyślałam, czy gra w szachy to też Twoja pasja?
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. 3mam kciuki i ...odnajduj się tu ... POWODZENIA !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia!!!!!!!!!!! Czekamy na relację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile kosztuje taki duży pionek (na kredki)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kciuki zacisnięte cały czas.
    Uściskuję i buziole

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowych planach!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są Twoje prace! Cieszę się z Twojego optymizmu i czekam na dobre wieści.

    OdpowiedzUsuń
  14. ps. bombowa fryzura. idealna zmiana na nowe życie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie jak zmiany są na lepsze bo tak myśle :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj w PL.. a skoro już wróciłaś to czas najwyższy zorganizować jakieś spotkanie po zakończonej emigracji.. :D

    prace oczywiście świetne.. jak zawsze zresztą.. dlatego też spokojnym okiem patrzę na Twoją świetlaną przyszłość..:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci, Pietro. Spotkanie się odbędzie, jak ja się jakoś zbiorę.

      Usuń
  17. dopiero teraz zobaczyłam, ze te szachowe pionki to ogromniaste piony!
    witamy w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam kciuki!!!! na pewno wszystko będzie git! komu jak komu, ale Tobie się na pewno uda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zawsze myślałam,że te pionki to takie malutkie , atu duże i jeszcze funkcje "przybornika" pełnić mogą na biurku!! super pomysł!!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi nie ma co się zajmować. Lubię mieć dużą frajdę ;)

      Usuń
  20. Naprawdę? Poprosiłam o krótkie cięcie, bo ja nie mam zdrowia codziennie się zmagać z tym czymś na łbie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wróciłaś!!!! Super. To teraz jesteś bliżej niż dalej :P
    Trzeba będzie spotkanko koniecznie zorganizować!

    OdpowiedzUsuń