czwartek, 11 września 2014

{z cyklu} INSPIRACJE DLA CRAFTfun: KARTKI ŚLUBNE oraz z serii DO TABLICY

Dzień dobry się z Państwem,
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartki, które wykonałam w ramach inspiracji dla CRAFTfun. 
Wiem z tą formą kaskadową jestem monotonna, ale lubię ją - co poradzić? Do stworzenia tych kartek użyłam także produktów CRAFTfun, o których więcej piszę na blogu.
Do ich wykonania wykorzystałam także stempelek, który wybrał mi mój W. Wspominałam o tym kiedyś TUTAJ. Nieprawdaż, że cudny?







Ponadto małymi kroczkami zbliża się Dzień Nauczyciela stworzyłam kurs dla CRAFTfun, jak w sposób łatwy i szybki wykonać niebanalną kartkę. Krok po kroku, jak ją wykonać, prowadzę na BLOGU CRAFTfun



Do widzenia się z Państwem w ten deszczowy dzień,
Jagodzianka.

5 komentarzy:

  1. Piękny stempelek! Niezaprzeczalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubne prace boskie, stempelek mnie powalił, cudo!
    Kartka tablicowa bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Keep on writing, great job!

    OdpowiedzUsuń
  4. If you would like to improve your knowledge just keep visiting
    this web page and be updated with the most up-to-date news posted here.

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up everyone, it's my first go to see at this site, and paragraph is truly fruitful in support
    of me, keep up posting these posts.

    OdpowiedzUsuń