wtorek, 5 listopada 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI {z cyklu} SZACHY NIE Z TEJ BAJKI: FASTRYGĄ PO PIONACH II - JESIEŃ oraz WYGRANE DWIE!

Bonjour.
Patchworkowe piony dają mi duuużo satysfakcji, mimo że są bardzo pracochłonne. Ale pozwalają na zabawę kolorem, deseniem. Dzisiaj kolekcja jesienna. Dobrałam kolory, które się mi z tą porą roku właśnie kojarzą...
Niestety, nie mam zdjęcia ze zbliżeniem jednego piona - chyba przez pomyłkę wrzuciłam do kosza, który ostatnio został wyczyszczony...


Chciałabym się jeszcze czymś pochwalić, bo tak rzadko mam okazję napisać, że wygrałam ;), a już że moja praca stanęła na podium, to po raz pierwszy piszę! W każdym razie chciałabym się pochwalić, że mój PRZEPIŚNIK nocą dłubany otrzymał nocną porą drugą nagrodę w TYM KONKURSIE. Cieszę się ogromnie, że moja praca została dostrzeżona! Bardzo dziękuję Wam za trzymanie kciuków :D

Druga wygrana, która się mi trafiła, to efekt szczęśliwej ręki, która mnie wylosowała. Nagrodą jest tuba farby firmy, którą już kiedyś już miałam i byłam zadowolona, więc cieszę się, że znowu trafi w moje ręce. Drżyjcie moje piony ( z radości!). 
Chciałabym przy okazji powiedzieć Wam o nowym miejscu ŚWIAT ARTYSTY,  w którym możecie znaleźć inspiracje, wziąć udział  w konkursach. A przy okazji, to jeszcze napiszę, że organizowane jest na tym blogu CANDY, na owocną współpracę, gdyż Dziewczęta chcą skupić jak najwięcej artystów, hobbistów, którym mają wiele do zaoferowania. I ja się zapisuję, choć już w takie szczęście nie wierzę, by wygrać po raz drugi, chi, chi! Ale pobuszowałam w ich sklepie... Ach... Znowu czekają mnie wydatki :D

 Serdecznie pozdrawiam,
Jagodzianka.

11 komentarzy:

  1. Nooo, gratuluję, bardzo się cieszę :)
    Piony genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym kiedyś z przyjemnością zakupiła jakieś pseudoartystyczne przybory, ale obawiam się, że nałóg mógłby mnie przygnieść czasowo i finansowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała robota! Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne te pionki.
    nigdy nie widziałam czegoś takiego wcześniej:)
    świetny pomysł i cudowne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranych i pionów - bo znów są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te piony. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Masz kobietko talent, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pionki :) - chyba z powrócę powrócę do gry w takiej oprawie.
    a tak na marginesie dziękuję za odwiedzenie naszego blogu ( Świat Artysty ) i życzę powodzenia w Candy !!!! i jeszcze raz gratuluję wygranej farby Liqutexa.

    OdpowiedzUsuń