sobota, 27 października 2012

GAR Z BOGOSEM, KAPUSTĄ I GROCHEM - POŻĄDAM PAPIERKÓW I ... MUZYCZNIE TROSZKĘ ;)

Bonjour.
Dzisiaj tak troszkę nietypowo, ale nie ukrywam, że po obejrzeniu najnowszych kolekcji papierów, pomyślałam, że warto  o nie powalczyć, bo są cudowne! A jako że w domu posiada się szeregowca i kaprala (kę?), sama zaś się generałem jest, to i walka nieobca :)
Zaczynam od cudownie radosnej kolekcji w GALERII RAE

A następnie zajrzałam do PIĄTKU TRZYNASTEGO   i odpadłam! Są cudowne!

Miałam jeszcze podać przepis smacznego makaronu ze szpinakiem oraz polecić książki ,ale... dzisiaj nie mam natchnienie, by cokolwiek sensownego napisać gdyż mieliśmy bardzo aktywny dzień mimo pogody, której klimat doskonale został opisany w piosence MUMIO ;)

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

4 komentarze: