wtorek, 25 lutego 2014

{z cyklu} NATCHNIONY WTOREK: DZIŚ NIE "NATYCHAM" DZIŚ TYLKO NAPYCHAM...

Bonjour.

... Wasze rączki skromnym prezentem. Bo sobie pomyślałam: idzie wiosna; ja, choć mnie złoty rydwan chciał zabić, żyję; spodobały się Wam moje telefony; zaszalałam ze stempelkami, to dlaczego miałabym się z Wami nie podzielić małym co nieco?

Zapraszam zatem do zabawy! Kto chce otrzymać ode mnie taki podarunek w postaci dwóch zestawów stempelków silikonowych oraz wybrany przez siebie telefon z masy solnej by Jagodzianka ( i pewnie dorzucę coś słodkiego... może jakiś serek śmierdzący,chi, chi?), to:
  •  niech napisze komentarz pod tym postem i wklei banerek u siebie na blogu;
  •  Stali obserwatorzy - tradycyjnie - mogą wpisać się dwa razy;
  • Osoby, które nie posiadają bloga piszą mi jedynie w komentarzu adres mailowy;
  • link do tego posta zamieszczę także na FB i tam też można wyrazić chęć brania udziału pod warunkiem, że się nie wyraziło tutaj na blogu!
Zapisy  trwają do Pierwszego Dnia Wiosny, czyli 21.III.2014 r!
Wyniki będą DNIA NASTĘPNEGO!


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.


64 komentarze:

  1. no to ja pierwsza ;p staje w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach ja to stały obserwator jestem :)))
    a tą słodycz w firmie serka tez przygarne z miła chęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pierwsza?! Candyduję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez śmierdziela, to by nie było to;) Błękitny wybieram, jakby co.( Jestem poetką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Telefonik chętnie przyjmę, choć stempelkami też nie pogardzę, a że od dawna mam oko na Twojego bloga, bowiem "drzwi" do niego prowadzą ode mnie wprost z paska bocznego, to pozwolę sobie na podwójny komentarz hi hi hi ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę napychać moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję od teraz, chociaż myślałam, że już wcześniej obserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, chyba się nie udało zapisać, więc piszę ponownie

    OdpowiedzUsuń
  9. o jo joj to sie poczta zdziwi na "serkową" przesyłkę...Gram o wiec o serek, i posostale "słodkości"
    z pozdrowieniami
    ewa z rodziceodzieciach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no to ja tez chetnie sie ustawie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. zapachowe serki tez z checia przyjme
    chociaz raz moze trafi mi sie cos co moj malz lubi najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. I nawet mogę podwójnie chcieć, chi chi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ja ja - trzy razy, żeby nie wyszły "ja ja" :) Rozmyślam o moim pierwszym skrabku, więc było by cudnie mieć pierwsze pieczątki:) iszart z deco-szuflada:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...a jako stały obywatel tego blogowego Państwa - podnoszę palec jeszcze raz:) iszart

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja również nie mogę przejść obojętnie wobec tych piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I pozwolę sobie na drugi wpis :) no bo jeżeli to będzie serek to wow, chce widzieć minę listonosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogło mnie tutaj zabraknąć. Wąsaty telefonik chętnie bym zgarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jeszcze raz wpisuje się co by te wąsy przyleciały do mła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się wpisuję i ... sz(czekam) na losowanie :) telefonik , a jakże marzę o błękitku:) au revior:) Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy Dzień Wiosny powitany śmierdzącym serkiem? Brzmi super! Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od Ciebie biorę wszystko :) banerek na http://decupage-asi.blogspot.com/
    Pozdrawiam i byle do wiosny

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez chętnie się zapiszę, a nóż widelec :-)
    ... wszystko fajne ale serek mnie kusi okrutnie :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie na blogu, na dole strony...

    OdpowiedzUsuń
  25. ... a że stale tu zaglądam, korzystam z przywileju i zapisuję się jeszcze raz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chcę! ja chcę!! ; ), dodałam baner u siebie tutaj : http://milosc-w-wersji-demo.blogspot.com/p/candy.html ; ))

    OdpowiedzUsuń
  27. noo i oczywiście również korzystam z okazji razy dwa ; P

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam szans z podwójnymi zapisami ale kto wie, może to właśnie ja mam szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję (Mary) i chętnie się zapisuję :) http://atelierbymary.blogspot.com/ Mary

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne stempelki, tez sie zapisuje:), a banerek jest tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuję się na te słodkości.
    jestem anonimkiem mam nadzieję , że mnie nie zdyskwalifikujesz :)
    mulinka5656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię serek śmierdzący, więc chcę po raz drugi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Jagodzianko :) Zgłaszam się do zabawy. Zapraszam też na moje Tajskie Candy. Banerek i rozdawajka na www.tworczaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Staję w kolejce może to do mnie uśmiechnie się szczęście , oczywiście zostaję na dłużej i zabieram banerek ;)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. wpadłam tu znowu i widzę, że jednak nie byłam pierwsza :) to przez te zatwierdzane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, muszę zatwierdzać, ponieważ dostaję dziennie ok. 20 30 spamów!

      Usuń
  36. Moje pytanie- kiedy bedą wyniki candy? Dobrze by było podawac datę, tak jak podaje się termin od do tak i datę losowania czy wyboru, by nie sprawdzac tego przez pół miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dnia następnego wyniki będą. Dopiszę. Dziękuję za uwagę, zapomniałam o tym;)

      Usuń
  37. Zgłaszam się !
    banerek : greeneyes1901.blogspot.com
    I jestem nowym obserwatorem , choć nie wiem czy coś to zmieni. Ale jestem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    obserwuję Twojego bloga i dodałam baner na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście ustawiam się i ja!
    Obserwuje jako : Aleksandra Sz
    Zachęcam również do wzięcia udziału w mojej zabawie :
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam www.dalkini.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Dołączę do tego zacnego grona. Candy reklamuje tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się przyłączę i zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. No więc się zgłaszam. ;)
    Obserwuję i oczywiście banerek na blogu;
    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zagościłam na blogu i napisze, ze jest bardzo ciekawy. Candy także zwłaszcza te owadzie towarzystwo.
    Banerek na blogu po prawej stronie, może tym razem się uda?
    http://handmadebydyda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj!

    To i ja po-candy-duję do skrzydlatej menażerii.
    Chętnie postoję nawet do wiosny w tym miłym towarzystwie.

    Pozdrawiam jeszcze słonecznie bo jutro podobno zima wpada na gościnne występy!

    OdpowiedzUsuń
  48. o ja chętna na telefonik :)
    witaminka - kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. ja również się zapisuję :) baner na pasku bocznym http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też staję w kolejce ;) cudne te telefony :)
    http://mrulife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Powiało wielkim światem ,to i ja się zgłaszam.Telefony przecudne :-))) ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com ,pędzę pobuszować po blogu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. ja także ustawiam się w kolejce. ! Cudeńkaa.! :)
    http://krolestwokrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. stempelków nigdy za wiele! próbuje szczęścia i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja sie zapisuje, cudne te telefony Twoje

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się i zapraszam do mnie na candy

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dołączam do zabawy. Telefon nr 2 :)
    banerek na http://truskawkownia.blogspot.com/
    Zapraszam też na candy na blogu mojego nowootwartego sklepu dla kreatywnych http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com/2014/03/candy-w-magii-tworzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  57. banerek na odniedawna.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne nagrody! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowałam tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ja też, ja też! stoję grzecznie i liczę na szczęście :P
    Pzdr BasiaB

    OdpowiedzUsuń