sobota, 29 marca 2014

{w sobotę} PIĄTEK POD WYZWANIEM: THE 52 PROJECT # 13

Bonjour.
Złapałam Jagodę na sekundkę, zrobiłam Jej zdjęcie, po czym okazało się, że nie zmieniłam eksperymentalnych ustawień w aparacie i zdjęcie wyszło bardzo ziarniste.  I już Jagody szybko nie dorwę, bo z koleżankami hula.
Trudno.
Znowu jest wiosennie i słonecznie. Czuję przypływ energii i ... alergicznego kataru. Ale co tam! Niech taka pogoda będzie wciąż! Stale! Nieprzerwanie!

 Pamiętacie, jak pisałam w styczniu, że mam przyrzeczenie noworoczne, iż zacznę chodzić do fryzjera regularnie, zanim zacznę straszyć sąsiadów, dzieci i ...siebie? No... DZISIAJ wreszcie idę do fryzjera, bo przestałam patrzeć w lustro!I tak jest z moimi przyrzeczeniami...

Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

2 komentarze:

  1. ja tam ziarna nie widzę, za to mnóstwo energii i radochy - tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ziarno było na zdjęciu Jagny, dlatego nie pokazałam. Franczesko ma ok fotkę. ;)

      Usuń